Επικοινωνία

ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ 58, 16675, ΓΛΥΦΑΔΑ

sales@onecode.gr

Στην OneCode IKE, κατανοούμε ότι ορισμένες φορές οι αγορές Προϊόντων ψηφιακών εφαρμογών ή πρόσθετων δεν έχουν την αναμενόμενη έκβαση. Αν συμβεί αυτό, μπορείτε να παραμείνετε ήσυχοι ότι θα σας φερθούμε δίκαια, θα ακούσουμε τις ανησυχίες σας και, αν χρειαστεί, θα σας βοηθήσουμε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων. Δεσμευόμαστε να σας γνωστοποιήσουμε με σαφήνεια τις πολιτικές μας και να κάνουμε τις διαδικασίες μας απλές και κατανοητές. Τα σχόλιά σας μας βοηθούν να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία αγορών σας. Ενημερώστε μας για τον λόγο του αιτήματος σας για επιστροφή χρημάτων, ώστε να μπορέσουμε να βελτιωθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο sales@onecode.gr .  

Παρέχουμε επιστροφές χρημάτων για τα Προϊόντα ψηφιακών εφαρμογών ή πρόσθετων στο πλαίσιο μιας συνεπούς και αξιόπιστης εμπειρίας αγορών. Τα περισσότερα άτομα που επιδιώκουν επιστροφή χρημάτων θέλουν απλώς να επιλύσουν ένα πρόβλημα, αν αντιμετωπίζετε κάποιο σχετικό θέμα μπορείτε να απευθυνθείτε στο support@onecode.gr αναφέροντας την σχετική παραγγελία σας και το θέμα που σας απασχολεί.  

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε τεχνικό πρόβλημα κατά την εγκατάσταση ενδέχεται να σας ζητηθούν συγκεκριμένες πληροφορίες για την αποσφαλμάτωση ή έλεγχο του προϊόντος ψηφιακής εφαρμογής ή πρόσθετου. Οι πληροφορίες αυτές θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για την αντιμετώπιση ή/και την επίλυση του θέματος που αντιμετωπίζετε και δεν θα κοινοποιηθούν σε οιαδήποτε τρίτο μέρος εκτός εταιρείας. Σε καμμία περίπτωση δεν αναλαμβάνουμε την επίλυση οποιασδήποτε δεισλειτουργίας έχει να κάνει με υφιστάμενες ρυθμίσεις, παραμετροποίηση ή σχετικό κώδικα στην ιστοσελίδα σας έμμεσα ή άμεσα μέσω της πώλησης ενός Προϊόντος ψηφιακής εφαρμογής ή πρόσθετου. Αν επιθυμείτε να αναλάβουμε την εγκατάσταση και την επίλυση τέτοιων θεμάτων μπορεί να γίνει διαμέσου του τμήματος πωλήσεων της εταιρείας στο sales@onecode.gr.

Σε περίπτωση κατάχρησης της διαδικασίας διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή χρημάτων αν έχει ήδη γίνει άμεση μεταφόρτωση του Προϊόντος  ψηφιακής εφαρμογής ή πρόσθετου ή έχει παρέλθει το διάστημα των 14 ημερών που αφορά το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης ως αυτό περιγράφεται από τα άρθρα 3ε έως 3ια Ν. 2251/1994. 

Όλες οι πωλήσεις ή εκχωρήσεις άδειας χρήσης των Προϊόντων ψηφιακών εφαρμογών ή πρόσθετων θεωρούνται τελικές, αλλά κατανοούμε ότι μπορεί να υπάρχουν ελαφρυντικές περιστάσεις. Όταν ζητάτε επιστροφή χρημάτων για αυτά τα προϊόντα και ανάλογα με την αγορά ή τον τύπο περιεχομένου για τον καθορισμό της καταλληλότητας της επιστροφής χρημάτων, λαμβάνουμε υπόψη διάφορους παράγοντες όπως τον χρόνο από την ημερομηνία αγοράς, τον χρόνο από την έκδοση και τη χρήση του προϊόντος.  

Μπορείτε να ξεκινήσετε τη διαδικασία υποβολής αιτήματος επιστροφής χρημάτων για οποιοδήποτε Προϊόν ψηφιακών εφαρμογών ή πρόσθετων πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό από τον οποίο πραγματοποιήσατε την αγορά στην ιστοσελίδα μας www.onecode.gr. Ενημερώστε μας για τον λόγο για τον οποίο υποβάλλετε αίτημα επιστροφής χρημάτων. Χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες για να βελτιώσουμε τα προϊόντα και τις διαδικασίες μας και πιθανώς να ελαχιστοποιήσουμε την ανάγκη για μελλοντικά αιτήματα επιστροφής χρημάτων. Εάν παράσχουμε έγκριση επιστροφής χρημάτων δεν θα μπορείτε πλέον να χρησιμοποιήσετε το περιεχόμενο ή το Προϊόν ψηφιακής εφαρμογής ή πρόσθετου ακόμη κι αν έχετε στα χέρια σας το αποτέλεσμα άμεσης ή έμμεσης μεταφόρτωσης του Προϊόντος ψηφιακής εφαρμογής ή πρόσθετου.  

Εξ’ ορισμού για την ολοκλήρωση της επιστροφής χρημάτων γίνεται χρήση της μεθόδου πληρωμής η οποία χρησιμοποιήθηκε αρχικά για την αγορά. Παράδειγμα : αν έχει ολοκληρωθεί η αγοράς σας μέσω πιστωτικής κάρτας, τότε θα χρησιμοποιηθεί η ίδια μέθοδος για τον αντιλογισμό της πληρωμής σας.  

Για την επιστροφή χρημάτων μπορεί να χρειαστούν μερικές εργάσιμες ημέρες και σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας, για να βεβαιωθείτε ότι η κατάλληλη μέθοδος πληρωμής έχει πιστωθεί σωστά.  

Σε περίπτωση αδυναμίας επιστροφής των χρημάτων σας με την αρχική μέθοδο πληρωμής τότε και μόνο τότε θα σας ζητηθεί λογαριασμός τραπέζης για την πίστωση του ποσού σε αυτόν.